BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 04, 2009

Pening dan Penat...

Salam,

      Setelah hampir sebulan bersara dari alam kuliah, assignment, dan final exam, aku kembali semula ke bandar muadzam shah,pahang utk kali yg ketiga pada isnin lepas.Dan br petang tadi aku kembali semula ke pangkuan keluarga.Eceh...Jenguk member2 lama yg xabis belajar, yg sibuk dgn urusan add and drop subjek,yg sibuk bersiap2 nk pi kelas, aku rindu blk pada suasana dulu semasa bergelar pelajar.Tp yg pasti aku xakan dpt merasa kembali suasana itu sbb pointer aku ckp baik utk aku repeat atau extend.hehe... berlagak gilerrrr...
      Kesian jugak kat org tersayang yg tggl 1 sem lg.Terpaksa uruskan semua sendiri sbb aku da xde.Tp klu da namanya perempuan, wlupun blh uruskan sendiri tp nk jugak abg dia nie dtg tgk.So terpaksalah aku dtg jugak.Apalagi aktiviti kat muadzam.Siang keluar dgn si dia.Mlm pulak semabng dgn member sampai ke pagi.Mcm citernya xpernah abis.Member aku yg nerd pun skrg da ada kereta.Lg panjang laa kot langkahnya.
     Cadangnya nk blk ari selasa petang.Tp tangguh ari rabu.Last2 hari khamis nie br blk.Semua sbb org rumah punya pasal pastu member pulak racun suruh stay sampi sebulan.Gilerrr...Kebetulan ari rabu mlm member cum ex housemate aku dr penang dtg muadzam gak.So berborak panjang laa kitorang mengenang nsb dr yg msh xde kerja lg.Dia nie pun satu kelas dgn aku n amek course yg sama.Punye laa borak panjang last2 aku bg idea klu xde offer gak bln 12 nie, aku ngan dia naik KL awal tahun depan.Selamber kering cr kerja direct kat sana.Apa yg ada tue sebat dulu.xkesahlaa jual burger tepi jalan ke?Yg penting masyuk.Setakat sambil2 ape ada hal kan sementara nk tggu real offer dtg.
    Aku punye pelaburan unit amanah ttp jalan lg tue pun secara sambil2 gak.Malas nk cr ramai sgt klien sbb aku pun xterpikir nk buat fulltime kerja nie.Klien skt so senang skt nk jaga.Yg penting diorang labur banyak..hohoho.Setakat nie pun akaun klien aku sume cantik2.Market pun da mula rebounce.So xberapa nk risau laa.Tp monitor ttp monitor.
     Hmmm....kerja oh kerja.Ha aku ingat lain kali aku nk citer kenapa aku xnk buat kerja perunding unit amanah nie fulltime.Padahal da ramai jd jutawan sbb buat benda nie aje.Kenapa aku nk sgt kerja kat company yg bg fixed income.Okey sume tue aku akan rungkaikan akan datang....
     Wassalam.Da nk masuk subuh nie.Semayang dulu br tdo sampai tgh hari sbb arini ari jumaat.

0 comments: